Hilda

2011-04-05

Publicerad 2011-04-05 20:40:43 i Allmänt

Efter jobbet idag gjorde jag lite ärenden på stan.
Bestämde mej för att köpa en riktigt fin OBH Nordica kastrull till Viktor.
En liten överraskningspresent för att han ställer upp så mycket.
Pysslar om mej när jag är sjuk, skjutsar på afterwork och lagar mat var eviga dag till exempel.
Precis när jag var klar på stan ringde han och sa att han skulle sluta tidigare från jobbet så jag slapp vänta så länge.
Alltså precis en sån grej som gjorde att jag ville ge honom den där kastrullen.
Fyrtiofem minuter senare ringer jag för att kolla vart han är.
Då har han inte ens åkt från jobbet än,
vilket betydde att han inte skulle hämta upp mej förren nästan en timme senare.
Snacka om otajmat med min present.
Men han hade dåligt samvete och gjorde en riktigt finmiddag för att be om ursäkt.
Grillad kyckling, krulliga pommesfrites, mangochutneysås och massa sallad.
Allt efter mina önskemål =)



Och det var inte för att jag blev arg eller så,
för det blev jag inte.
Klart det kan hända saker som göra att man inte kommer iväg när man hade tänkt.
Men inte tackade jag nej till denna festmåltid inte!

Nu har jag börjat packa lite inför Hongkong.
Är ju faktiskt bara fyra dagar kvar =))))
Så jag ska fortsätta med det en kortis innan DHW börjar.
Go´kväll!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-04-06 09:56:46

Hej! Ok, ska kika där =) Kram!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-04-06 21:46:17

Åh vad spännande med Hongkong. Snacka äventyr! Hoppas du får det fint och slipper kärnkraftsutsläpp! Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela