Hilda

2011-04-13

Publicerad 2011-04-13 18:46:25 i Allmänt

Jag vet att ni är nyfikna, men det här MÅSTE bli ett kort inlägg.
Är ju som ni vet i Hongkong, som kanske är det häftigaste någonsin =)
Har inte någon tid alls att spendera här vid dator.
Det finns så sjukt mycket man vill uppleva så det förstår ni nog.
Vi kom i söndags ungefär klockan tre på eftermiddagen.
Nu är klockan snart ett, natten mot torsdag.
Allt som allt har jag kanske spenderat tre vakentimmar på hotellrummet.
Då har jag duschat, sminkat mej och klätt på mej.

Har det i alla fall hur bra som helst.
Har varit på en väskfabrik, på nattmarknader, på uteställen, på lyxhotell, på hongkongön m.m.
Snabbversion av senaste dagarna.
Kom precis hem från jazzklubben Ned Kelly för andra kvällen i rad.
Det är kanske den goaste puben i världen.
Nu är det dax att sova så man är utvilad imorgon när vi först ska på besök på vårat huvudkontor,
sen ha grupparbete på ett valfritt köpcentra angående personlig och mekanisk försäljning.
Spännande, spännande =))
Gonatt mina söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela