Hilda

2011-04-14

Publicerad 2011-04-14 11:50:18 i Allmänt

Tar det lugnt på rummet en liten, liten stund för första gången sen jag kom hit.
Vi har haft en slappardag som reseledaren kallade det.
En timmes besök på huvudkontoret,
sen en timmes grupparbete.
Resten av tiden har vi undersökt shoppingcentra för att lära oss mer om försäljning.
Och förutom väldigt trötta fötter så var det inte direkt jobbigt.
Nu ska jag duscha sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer.
Detta är första dagen som gänget känns lite trött.
Ingen verkar ha någon direkt lust att göra något ikväll,
så det blir mat och någon öl bara skulle jag tro.
Tre dagar kvar bara.. känns som att vi kom igår!
Fast samtidigt som att jag aldrig har gjort något annat än att vara i Hongkong.
Det är en konstig känsla.
Ha det underbart, för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela