Hilda

2011-04-19 Del2

Publicerad 2011-04-19 19:27:55 i Allmänt

Fick en rolig överraskning när jag kom ut en gång idag.
På gården låg en mjukismus!



Jag är riktigt nyfiken på hur den har hamnat där.
Funderar på om det kan vara så tokigt att det är en av katterna som har fångat den.
Gissar på Gizmo i så fall, han är lite för osmidig för att fångar riktiga.
I vanliga fall tar han Trazzels fångster efter han har tröttnat,
så kommer han och visar oss.
Han måste ha varit överlycklig av att ha fångat den där stora =))

Har varit ute och pysslat på gården nästan hela dagen.
Eller pysslat, hårdjobbat ska jag nog kalla det.
Det är ett riktigt slitjobb att ha stor gård på våren.
Är helt slut nu och har fruktansvärt ont i ryggen.
Tyvärr är det typ 85% kvar att göra av det jag har planerat.
Men resten av kvällen ska jag bara tycka synd om mej själv,
pussas med Viktor, äta gott och kolla på Desperate.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela