Hilda

2011-04-22

Publicerad 2011-04-22 09:46:32 i Allmänt

God morgon och glad långfredag =)
Blir inte mycket påskfirande för mej i år.
Har jouren på jobbet idag, imorgon, på söndag och måndag.
Men det gör mej faktiskt ingenting.
Ägg och godis kan jag äta när som helst,
en fördel med att vara vuxen.
Imorgon kväll ska vi i alla fall hem till Viktors pappa och äta.
Men jag tror inte det bli påskmat, jag tror det blir grillat.
Mycket bättre =))
Var verkligen längesen jag tillbringade en kväll där,
så det ser jag fram emot.
Tror vi sover kvar så båda kan ta en varsin öl,
så åker jag dirket till jobbet dagen efter.
Det blir faktiskt mycket närmare än hemifrån oss.

Fick detta superroliga klipp av Carina.
En klockren bild av hur vi har det här hemma kanske?



Förutom att vi saknar informatör...
Nu tror jag att jag ska väcka Viktor lite diskret,
så vi hinner pussas innan jag åker =)

Kommentarer

Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Publicerad 2011-04-22 22:12:54

Awesome !!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela