Hilda

2011-04-23

Publicerad 2011-04-23 08:04:17 i Allmänt

Igår när jag kom ut på altanen hade en gigantisk mal hittat ett ganska roligt sätt att sova.
Syns tyvärr lite dåligt på bilderna.





Den satt längst ut på en krok och höll i sej för allt den var värd,
med sina små, smala, stelfrusna ben.

Efter jobbet igår satt jag en stund på altanen och läste aftonbladet,
innan jag gav upp och gick in.
Jag ville så gärna att det skulle vara varmt,
men det var det inte alls.
Viktor provkastade flugfiskespön till katternas stora glädje.









Lägg märke till Viktors fantastiska klädsel.
Kamoflagebyxor och rutiga duntofflor.
Han följer verkligen modetrenderna!
Och om det är någon som tror att vi är riktigt hemska människor,
så vill jag bara klargöra en sak.
Det var självklart ingen krok på linan.

Nu ska jag åka och jobba,
sen blir det raka vägen hem till Viktors pappa.
Hoppas på fortsatt fantastiskt väder så man kan sitta ute länge ikväll.
Längtar till jordgubbarna jag har köpt, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela