Hilda

2011-04-27

Publicerad 2011-04-27 09:39:42 i Allmänt

Tänk att man blir så barnsligt lycklig när man upptäcker att man fått en ros i tidningen.
Tack My, du har förgyllt min dag också =)

Snabbuppdatering av senaste dagarna.
I lördagskväll var vi hos Viktors pappa och grillade i sommarvärmen.



Drack några öl, spelade spel och "gosade" med grannarnas sötnos.



Sämre kan man ha det!

Söndagskväll spenderades spelandes spel på Rosanna och Johans nybyggda altan.
Trött som en gnu var jag och efter två energidrycker mådde jag lite illa.
Men det var väldans trevligt.

Måndagskväll kom mamma, pappa, Emmy och Martin hit.
Vi grillade återigen och åt blåbärspaj.
Riktigt trevligt!

Nu ska jag göra lite tråkiga saker som att betala sista räkningarna,
städa klart och deklarera.
Sen ska jag in till stan och träffa Emmy för att hitta på något.
Vi tänkte åka till Rosanna, men hon vet inget än,
så vi får väl se om hon är hemma.
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela