Hilda

2011-08-01

Publicerad 2011-08-01 10:54:08 i Allmänt

Idag är det dax för ett semesterinlägg.
Halva semstern har gått och trots att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad jag har roat mej med hittills så har det varit en kanonsemester, med minimal vila.
Ska försöka mej på en kort summering.

Först en tripp till Hennan.
(Tror jag det hette iaf)
Sex timmar i bil för tre timmar där.
Men vad gör väl det när man väl där har det såhär mysigt? =)





Upptäckte just att jag har varit fruktansvärt dålig på att använda kameran...

Några dygn tillbringade vi i alla fall i Rörberg.
Långpromenader, grillat, öl och jetskiåkning.
Dom två sistnämnda vid varsinna tillfällen, såklart!





En båttur med Viktor och pappa.
Jag var den lyckliga vinnaren när det gällde antal fiskar.
En aborre.



I tordags var det en heldag med tjejerna.
Spa, förfest, Brända och Heartan.
Tummen upp för många fler gånger,
vi hade det verkligen kanon!



Ja, vad har vi gjort mer..?
Hängt i Sälgsjön, fixat hemma, hälsat på mormor, kikat på Sommarkväll.
Idag ska jag tillbringa dagen med att leta fram grejjer till våran loppis på lördag.
Sälgsjöslingan 16 klockan 10-15.
Varmt välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela