Hilda

2011-08-18

Publicerad 2011-08-18 09:39:44 i Allmänt

Nu är födelsedagsfirandet över för den här gången.
28 år har jag hunnit bli.
När jag var typ 15 så tyckte jag nog att man var väldigt gammal när man var 28.
Alltså inte tantgammal, men helt klart vuxengammal.
Nu när jag är här så känner jag mej inte ett dugg gammal,
knappt vuxen ens.
Kommer man någonsin göra det?
Jag tänker fortfarande på vad jag ska bli när jag blir stor.
Och inte har jag kommit ett dugg närmare svaret på den frågan.
Inbillar mej att jag kommer vakna upp en dag och tänka:
Men det är ju det här jag vill ägna mej åt!
Men vem vet, någon gång kanske det händer.
Och då är jag nog väldigt glad att jag inte har hunnit svängt in på någon annan bana.

Stort tack till er som var här igår och förgyllde min dag.
Lite synd att jag var så förkyld,
men det kommer fler födelsedagar.
Just nu är det ju inte ens två år kvar till trettioårsfesten =)
Och självklart ett stort tack till er som gratulerade på andra sätt också.
Kanske att det kommer bilder på dom fina presenterna under dagen.
Nu bjuder jag på en bild på den supergoda tårtan mamma bakade,
fast jag vet att hon egentligen inte hade tid.
Goa, fina mamma!



Nu ska jag kurera mej och kanske pyssla lite.
Fick sån lust att måla tavelramar helt plötsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela