Hilda

2011-08-23

Publicerad 2011-08-23 09:45:33 i Allmänt

Ibland har jag ett lite konstigt schema.
Är ledig tisdag, onsdag och torsdag.
Men jag ska inte klaga!
(Fast jag uppskattar nog mer att ha lediga helger...)

Har inte riktigt något planerat för dessa dagar.
Ska åka och köpa hundmat i alla fall,
för äta bör hon, annars dör hon...
Okej, det var inge kul.
Sen funderar jag på att vi ska ta ett varv i Hemlingby.
Har nog inte varit där sen skolan,
och de börjar bli ganska länge sen.
Typ kanske tio år.
Jag har ju köpt ett par Easytone för mitt presentkort,
så nu jäklans ska jag få en snygg rumpa =)



Presentkortet räckte även till en, enligt mej, jäklans snygg vindjacka.
Så nu ska det bli riktigt roligt att vara ute och gå hela hösten.



Tänkte hälsa på i Sälgsjön idag också.
Hon vet nog inte om det än,
så jag håller tummarna för att hon är hemma.

Förresten!
Tack så världsamycket alla inblandade för en riktig superkräftskiva i lördags.
Och ett ännu större tack till Anna som stog för huset!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela