Hilda

2011-08-25

Publicerad 2011-08-25 09:44:48 i Allmänt

Jag och Nova ska gå en vardagslydnadskurs =)



Kändes först lite udda att gå en sån kurs med en gammal tant,
för hon är ju trots allt över tio år,
och hon är dessutom riktigt duktig på vardagslydnad.
Men jag har alltid velat gått på något med henne,
och jag tror hon kommer tycka att det är jättekul.
Så jag bestämde mej för att göra slag i saken när jag hittade en kurs som verkade intressant.
Och dessutom kunde vi komma alla gångerna,
vilket inte brukar vara så lätt när man ofta slutar efter sju på kvällarna.
Kursledaren tyckte det vara jättekul att höra att någon med en så pass gammal hund ville gå på kurs,
för så länge dom är pigga så mår dom såklart bra av att aktiveras.
Här finns mer information:
http://www.annashundskola.se/

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-08-25 10:12:09

Vad roligt! Då kan jag titta på och ropa "Heja!" från fönstret :)

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-08-25 11:09:07

Tror inte du behöver hejja från fönstret. Tror det är okej att du står och hejjar lite närmare =)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-01 21:30:59

Å Annas, hon är klart bäst! kul för er att gö nå tillsammans! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela