Hilda

Fjärde advent

Publicerad 2011-12-18 10:18:37 i Allmänt

Idag är jag ledig och jag ansträngde mej verkligen för att sova så länge det gick.
Men nio kunde jag inte somna om längre.
Det är tråkigt när man känner sej så trött jämt,
och ändå inte lyckas sova på morgonen när man har möjlighet.
Dessutom bestämde jag mej för att se Paranormal activity 2 igår,
som började tjugo i elva, så jag gick och la mej senare än vanligt också.



Den var i alla fall bättre och otäckare än ettan,
men enda inte så otäck som jag hade hoppats på.
Jag vill ju att det ska vara så otäckt det bara går.
Jag älskar att skrämma upp mej med skräckisar.
Min favorit är Saw 1,
antagligen för att jag tycker det blir mycket värre när det blir psyktiskt.



Nu är det dags att tända fjärde ljuset och äta frukost till nyhetsmorgon.
Senare tror jag vi styr kosan till E & M nya hus för att bli bjudna på kaffe.
Några andra planer hoppas jag att jag inte har,
för jag behöver lata mej lite
Det är tufft att jobba inom handels denna tid på året,
även om det också är roligaste tiden.

Ha en mysig sista advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela