Hilda

God jul!!!

Publicerad 2011-12-24 11:06:23 i Allmänt

Idag är det julafton,
om det är någon som har missat det =)
Vi ska kasta i oss lite julgröt innan vi packar in oss i bilen och far till Viktors farmor.
Efter det fortsätter firandet kvällen ut hos mamma och pappa.
Är så otroligt glad för att jag är ledig.
Jobba julafton har jag gjort alldeles för många gånger och jag tycker det är jättejobbigt.
Ingen borde behöva jobba då!
Så jag skänker en tanke till dom som jobbar idag,
och hoppas att ni inte tycker det är lika jobbigt som jag tycker.

Inte en flinga snö har vi här hemma,
men jag tycker inte det gör ett dugg.
Jag är bara så tacksam för att jag får fira jul med mina närmaste!

God jul till alla!!
Ha en helt underbar dag med massa god mat och fina klappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela