Hilda

2011-02-05 Del 2

Publicerad 2011-02-05 15:06:21 i Allmänt

Det är visning av ett hus på gatan idag.
Det har medfört att det är mer trafik än vad deet har varit på hela vintern, sammanlagt =)
Trevligt att se lite folk här ute.
Tyvärr har jag varit tvungen att parkera utanför staketet, på vändplanen.
Hoppas dom lyckas vända bra ändå, annars blir det inte ett så värst bra första intryck.
Viktor har skottat fram skotern och då fick inte bilen plats.





När vi var och handlade idag så frågade jag Viktor vart han hade gjort av pantkvittot när vi skulle betala.
Då svarade han:
"Det glömde jag trycka ut..."
Hahaha, först göra sej bekymret att ta med sej panten till affären,
för jag vet att han tycker att det är typ det tråkigaste som finns.
Sen glömma att trycka ut kvittot, puckat!
Nån fick ju i alla fall en extra slant att handla för.

Nu är snart alla sakerna på listan gjorda för idag, skönt.
Så det blir till att slappa lite innan vi förhoppningsvis åker iväg på födelsedagsfirande hos Pelle och Sussie.
Men just nu hoppas jag att vi ska lägga ut skotern på blocket.
Viktor har lovat mej en stor del av pengarna för att rusta lite här hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela