Hilda

2011-02-13

Publicerad 2011-02-13 17:36:31 i Allmänt

Hemma igen!
Har varit en händelserik helg och jag glömde kameran hemma =(
Väldans tråkigt.
Men sånt händer.

Först jobbade jag igår, sen åkte jag hem och hämtade Viktor.
Vi tillbringade kvällen hos Carro och Danne.
Blev bjuden på jättegod sallad och sen kikade vi på Melodifestivalen.
Det var riktigt dåliga låtar med.
Den enda jag tyckte var lagom bra gick till andra chansen.
Kommer tyvärr inte ihåg vad hon/dom hette.

Eftersom jag för ovanlighetens skull bestämde mej för att dricka lite alkohol så spenderades natten på Emmy och Martins soffa.



Kan inte påstå att jag sov så bra.
Jag håller på att bli lite smartare så en tredje visdomstand är på inkommande.
Jag brukar inte ha speciellt ont,
men i natt gjorde det ont som satan.
Hela förmiddagen spenderades också på deras soffa,
ätandes varmkorv till frukost =)

Sen åkte vi hem till Rosanna och Johan för att fira Edvin en dag för tidigt.
Lillskrutten fyller två år imorgon.



Grattis till honom!
Blev bjudna på världens godast carstårta.



Det gjorde du riktigt bra, Billy!
Jag vill ha en sån när jag fyller år.

Nu slöar vi i soffan en stund,
sen ska Viktor som vanligt spela innebandy.
På vägen hem ska han köpa med Max.
Längtar redan!
Medans jag väntar ska jag nog spela dataspel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela