Hilda

2011-02-14

Publicerad 2011-02-14 10:10:07 i Allmänt

Glad alla hjärtans!
Kan inte för mitt liv komma på någon bra anledning att fira denna dagen.
Men man kan ju passa på att sno åt sej några extra pussar =)
Ska snart åka till jobbet,
men latar mej lite här först.
Igår såg vi den otroligt fina men jättejobbiga filmen Hatchiko - En vän för livet.
Sista trettio minuterna grät jag mer eller mindre oavbrutet.
Jag får fortfarande russinhjärta när jag tänker på den.
Man blir så lycklig och olycklig på samma gång,
och det är inte så lätt.
Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Vi kommer hem tidigast åtta...
Ett bubbelbad med tända ljus är i alla fall inplanerat.
Det känns väl sådär riktigt romantiskt =)
Sen måste vi väl laga någon fin middag också.
Eller Viktor måste, jag kan skära grönsakerna.



Nu ska jag göra mej klar.
Hoppas alla får en jättemysig dag, med massor av romantik.
Eller så ser ni till att få det någon annan dag,
för det går lika bra!
Puss!

P.S. Grattis på födelsedagen igen Edvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela