Hilda

2011-02-22 Del 3

Publicerad 2011-02-22 14:46:45 i Allmänt

Klockan 12:52 skickade jag ett mail till Vattenfall för att fråga om det gick bra att skjuta på halva betalningen två veckor.
Klockan 13:05 fick jag svar att dom förlänger förfallodatumet på hela summan med en månad.
Snacka om snabb och bra service!
Jag tycker att alla räkningar är tråkiga att betala,
förutom mitt billån av någon anledning.
Tv-licensen kommer på första plats på tråkighetslistan och elräkningen på andra plats.
Men nu blev jag så glad av det snabba svaret så jag tror dom får en bättre placering.
Apropå tv-licensen så läste jag i morse att en annan lösning är uppe för diskussion.
Vilken lösning visste dom inte än, men jag tycker att det är bra om det moderniseras lite.
Finns väl ingen räkning som man blir så förbannad på.
Eller är det vara jag?
Vad tycker ni?

Bjuder på världens kortaste kurragömma, som pappa nyss skickade till mej.



Hur söt och lättroad får man vara liksom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela