Hilda

2011-02-27

Publicerad 2011-02-27 11:17:15 i Allmänt

Idag kanske var den underbaraste dagen någonsin att kliva upp.
Eller i alla fall den underbaraste på väldigt länge.
Solen lyser, fåglarna kvittrar, det är nästan varmt ute.
Hade jättetrevligt igår, men var spiknykter, så jag är pigg som en lärka.
Och jag är ledig!! Det gör ganska mycket.
Allt är perfekt förutom att jag av någon konsigt anledning har väldigt ont i ryggen.
Men vad gör väl det?

Det blev mat på Brända innan bion igår, riktigt gott.
Och bion, Sanctum 3D, var riktigt bra tycker jag.
Verkar vara ganska ensam om att tycka det.


Martin upptagen med mobilen, som alltid =)
Viktor ser ut som att han liksom inte hör till.
Men Emmy är i alla fall engagerad!


Visst har man hört att kameran kan lägga till fem extra kilon,
men 200 extra kilon??
Det är ju löjligt!



Efteråt hämtade vi Nova i Rörberg och för att jobba med hennes bilrädsla fick hon sitta i knä på Viktor hela vägen hem.
Verkade fungera ganska bra.
Hon slutade flåsa i korta stunder vilket hon inte har gjort tidigare,
sen det blev så här illa.
Det var nog tyvärr inte så bekvämt för Viktor,
men man lär ju offra sej.
Vi träffade en räv, två kaniner och en älg på väg hem.
Har kommit på återigen att det där med att djur rör sej i skymningen bara är en hörsägen.
Har åkt hem i skymning tusen gånger utan att ha sett några djur,
men nästan jämt när jag åker på natten ser jag.
Älgen hade jag gärna hunnit knäppa ett kort på,
för den kom och strosade fem meter framför en älgvarningsskylt =)
Men det hann jag såklart inte,
måste ju koncentrera mej på körningen.

Nu lär vu ut i det fina vädret innan det försvinner.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela