Hilda

2011-01-01

Publicerad 2011-01-01 12:17:40 i Allmänt

God morgon världen!
Hade en jättemysig kväll igår hemma hos Andreas och Marie.
Det bjöds på kanongod mat, roliga spel och trevligt sällskap.



Efter, som vanligt, mycket velande bestämde jag mej för att fira in det nya året sans alkohol.
Visst betyder sans utan? =)
Pommac och alkoholfria öl blev det.
Och det är så värt det när man kan sätta sej i bilen och åka hem.
Hade lika trevligt ändå, om inte trevligare.
Jag och Viktor vann på spelet Absolut överens, vilket det inte lutade mot.
Vi kunde inte ens komma överens om vad vi skulle ha för färg på spelpjäsen.



På tolvslaget gick vi ut och tittade på fyrverkerierna.
Jag älskar fyrverkerier, det är så fint!



Dom här är mina favoriter, tror jag iaf...
Var lite svårt att känna igen dom på en stillbild.
Som vanligt var det inga problem alls med Nova,
det är väldans skönt.
Visserligen fick dom ha sina katter instängda i sovrummet,
men det var nog mer för att dom inte är så förtjusta i Nova.

Var halvtaskigt väglag när vi åkte hem.
Hade ju snöat massvis under kvällen och ingen ville nog vara ute och ploga på självaste nyår.
Åkte en sväng förbi hos Pelle och Sussie och önskade gott nytt till dom få som var kvar då vid två tiden.
Sen bar det av hemåt där Viktor bestämde att vi skulle sova på soffan.
Jag tror han tycker att det är lite extra mysfaktor att ta med sej täcket och lägga sej där.

När jag vaknade är det första jag ser att det vräker ner snö.
Jag är så fruktansvärt trött på denna vita plåga.
Hade tänkt göra flera kuliga saker idag,
men fortsätter det här ovädret vet jag inte om jag har någon lust alls att åka iväg.
Jag har ju tyvärr inte hunnit fått mina serier jag skulle kolla på denna helg,
så nått annat lär man ju hitta på och roa sej med.
Nu först ska jag iaf våga mej ut på en kortare promenad med Nova.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-01-01 12:58:54

Gomorron då!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela