Hilda

2011-01-05

Publicerad 2011-01-05 00:33:12 i Allmänt

Hemma igen efter spelkvällen hos Sara.
Vi spelade ett brädspel som heter The Settlers of Catan.
Ett riktigt roligt strategispel måste jag säga,
fast jag var helt värdelös.
Funderar på att köpa det för jag tror att folk som i vanliga fall inte uppskattar brädspel tycker det är kul.


SötMolly kollar på hockey.


Snygga kort på mina motspelare.


Jag, trött och osminkad, med min superfina rattmuff =)

Nu ska jag och Viktor krypa ner under täcket och få oss lite skönhetssömn.
Hörs imorgon.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-01-05 00:43:30

Gonatt gumman! Muffen slår det mesta. Finns inget att vara orolig för med en sån :)

Postat av: Paulina

Publicerad 2011-01-05 12:56:55

Ja du, snygga motspelare var verkligen ordet, hahah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela