Hilda

2011-01-16 Del 2

Publicerad 2011-01-16 17:07:27 i Allmänt

Latare dag får man leta efter, kan man lugnt säga.
Har i princip legat på soffan hela dagen.
Viktor har serverat hamburgare och jag har spelat Bubbles på fejjan.
Började krypa lite i kroppen nu, så jag gick och satt igång en diskmaskin.
Det var dom flesta knop jag har gjort.
Kan inte riktigt bestämma mej för om det är skönt med sånna här dagar eller om det bara är ett fruktansvärt slöseri med tid.
Aja, det var väl skitesamma nu. Gjort är gjort =)

Viktor har beställt den bästa presenten i hela världen åt mej.
Alldeles för dyr och jag skojjade när jag sa till han att jag ville ha den i namnsdagspresent.
Haha, men han tyckte jag var värd den.



Jag kommer vara så lycklig när jag spatserar omkring här hemma med denna.
Man blir ju faktsikt lyckligare av pengar när man har råd att köpa sånna här onödiga saker.
Det värsta var nog att vi passade på att beställa en lika, fast blå till Viktor.
Tyckte han att jag var värd en så var ju jag tvungen att tycka att han var värd en, eller? =)
Vi har överlagt och kommit fram till att om vi överlevde allt shoppande i december utan att vi ligger efter nu så har vi råd med det här.
Båda fick mer lön nu och vi har massa pengar på vårat räkningskonto.
Märker ni att jag fortfarande försöker övertala mej själv att vi hade råd?
Önskar bara att jag hade den hemma redan nu.
Det kommer kännas mycket bättre att slappa med den på mej.
Nej, ska man ta och göra något..?
Bygga pussel kanske =)

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-01-17 19:22:58

Åh jag är så himla avis!! nån gång när viktor är borta kan jag sova hemma hos er så kan jag smyglåna viktors ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela