Hilda

2011-01-16

Publicerad 2011-01-16 12:00:18 i Allmänt

Jätterolig kväll på Harrys med arbetskamraterna igår.
Någon (kanske Carina?) hade fått personalen och göra flera roliga spratt för S-R,
den slutande chefen.
Han fick ett öga bland sina kycklingvingar.
En kackerlacka i ölen,
och en skalbagge i GT:n.
(Fick lära mej den förkortningen för Gin & Tonic igår.
Den manliga motsvarigheten till lattemorsa, GT-farsa.)



Det var jättebra service och verkligen trevlig personal.
I alla falll ända tills det blev nattclub.
Att gå fram till en bar och beställa är väl kanske det värsta jag vet.
Jag är alltid så arg innan jag kommer därifrån.
Jaja, nog om det.
Jag får väl bara låta bli att beställa saker om man måste göra det vid en bar.

Skickade runt kameran för jag tänkte att det skulle bli många roliga kort då,
men jag tror inte så många fattade varför dom fick en kamera i handen helt plötsligt.
Så tyvärr blev det dåligt med kort,
men jag bjuder på några i alla fall.









Viktor var chafför igår, Taxi Liten som vi kallade det.
Han var på sin farmors 90-årsfirande.
Efter två timmar fick jag ett sms där det stog:
"Aldrig mer nykter med släkten"
Hahaha, stackarn.
Men klockan blev flera timmar senare innan han kom och hämtade så han hade det nog ganska bra ändå.

Känner mej faktiskt riktigt pigg idag men när Viktor tyckte att vi skulle gå ut och jämna till parkeringsplatserna nu när det var plusgrader så kom jag på att jag nog måste vila en stund =)
Annars har vi inga speciella planer för dagen.
Känns som en perfekt dag att tillbringa i soffan med Canal+First.
Synd bara att vi inte har nånting gottigt hemma.
Får se om jag lyckas muta Viktor på något vis...
Så att han åker och köper alltså.
Nu blire iaf kokta ägg och Fångarna på fortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela