Hilda

2011-01-17

Publicerad 2011-01-17 21:53:51 i Allmänt

Skriver ett kortisinlägg sen blir det ett till One tree hill avsnitt.
Har inte varit någon speciellt spännande dag.
Fick åka till jobbet tidigare eftersom min kära arbetskamrat var sjuk.
Var inte bästa dagen att ha bråttom direkt.
Kunde lika gärna ha åkt skridskor första milen, ren blankis var det.
Men med rätt hastighet klarar man det mesta.

Ska förklara mej om ett tidigare inlägg.
Mamma tyckte inte det lät nå trevligt det jag hade skrivit.
Viktor vill helst inte vara nykter med några fyllisar,
så han tyckte inte egentligen att det var extra drygt med släkten.
Hans släkt är roliga.
Så, då har vi klargjort det.

Imorgon blir det bara fyra timmars jobbande.
Men när det är mellan 12:45 och 16:45 så känns det nästan som att det är en heldag.
Ganska dryg tid.
Jaja, roligare än så här blir inte detta inlägg.
Nu ska vi fortsätta kolla på OTH.

Eller förresten, en rolig sak kan jag berätta.
Farmor har nyligen opererat ena ögat.
När ena kusinen frågade om hon hade gjort det alldeles själv,
och syftade på att det var modigt av henne att göra det utan att ta med sej någon som stöd,
svarade farmor:
"Nej, jag gjorde det hos ögonläkaren."
Det tyckte jag var hysteriskt roligt =)

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-01-17 23:41:14

Det är som denna:

En gammal man bodde långt ute i skogen. En dag började hans hus att brinna. Han ringde brandkåren.

- Hur tar vi oss till dig då? frågade brandchefen.

- Har ni inte kvar dom där röda bilarna? undrade gubben.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela