Hilda

2011-01-26

Publicerad 2011-01-26 10:40:38 i Allmänt

Det blev rätt så bra i korridoren,
men det var väldigt svårt att knäppa rättvisa bilder.



Stången vi satt upp var lite för svag för gardinerna så det buktar ut lite grann.
Men det får vi åtgärda sen, när vi har köpt en ny stång.
Det lilla gula utrymmet längre ner hade jag tänkt måla idag,
men är rätt säker på att det spricker.
Har ont i hela kroppen.
Först målningen, vilket är ganska påfrestande för en så otränad kropp som min.
Efter det körde jag en timme med Wii Fit,
vilket visade sej vara kanske lite för lång tid för mej.
Har vaknat flera gånger inatt för att jag har ont i ryggen och i dom obefintliga magmusklerna.
Känns inte som träningsvärk utan mer som när man har feber.
Då kan man ju få en konstig värk i kroppen.
Och om ett tag kommer Emmy hit och vi ska gå på långpromenad.
Får se hur det går.
Just nu orkar jag inte ens resa mej för att göra frukost.
Dessutom är det så fruktansvärt halt här,
så det blir ju ännu jobbigare att gå då.
Kanske åker någon annanstans.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela