Hilda

2011-01-27

Publicerad 2011-01-27 18:06:57 i Allmänt

Idag tror jag minnsan vi firar Alla vi som inte vet hur man blinkar-dagen.
Tre gånger har jag varit tvungen att stanna för att andra bilister inte blinkade.
Så jag tänkte friska upp minnet på er.
Det brukar vara en spak på sidan av ratten man använder.
Om den sitter på vänster sida, vilket jag tror är standard, så gör man följande.
Kommer du till en korsning och ska till höger trycker du spaken ett hack uppåt.
Om du ska till vänster trycker du den ett hack neråt.
Lätt som en plätt!

Jobbade kort dag idag, fast jag åkte in en timme tidigare.
Har bordsbytes vecka igen, men huvudvärken har inte infunnit sej än.
Det är jag verkligen tacksam för.
Köpte semlor på hemvägen som jag och Viktor kastade i oss fortare än kvickt.
Egentligen tycker jag om grodorna bättre,
men det fanns inge sånna.
Nu ska vi snart träna lite.
Jag med Wii, Viktor på träningscykeln.
Men jag har fortfarande sån hemsk träningsvärk,
så det blir en lugn träning idag.
Känns som att jag har brutit alla revbenen.
Eller, jag vet inte hur det känns, men kanske såhär =)

Rosanna förresten, angående maten.
Emmy sa i alla fall att den var god.
Och förutom att korven av någon konstig anledning smakad lite surt,
(den var inte gammal), så tyckte jag också det smakad bra.
Men det var inte så gott i matlåda idag.
Vissa saker gör sej bara inte som matlåda.

Nu ska jag gosa lite med den charmknutte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela