Hilda

2011-01-31

Publicerad 2011-01-31 21:22:45 i Allmänt

Dom har kommit!!!!!!!



Kanske är bland det nördigaste vi någonsin gjort,
att köpa matchande mysdressar,
men vad gör väl det när vi är så här snygga =))
Viktor slängde på sej sin redan på altanen när jag kom hem.
När han gick in igen skällde Nova åt honom.
Ni som har träffat henne vet att det inte riktigt är något hon gör ofta.
Tror det blev tokigt när hon såg honom gå ut och i svarta mjukisshorts och t-shirt,
och sen kommer det in någon klädd helt annorlunda.
Det var lite roligt.
Nu vet man att man kan lite på att hon skrämmer bort tjuvar,
om dom inte är klädda som Viktor i alla fall.

Jag såg när jag slutade att jag hade fått ett sms om att jag hade ett paket att hämta på Coop.
Var rätt säker på att dom stängde åtta så jag skyndade mej som fasiken.
Sprang fram till kassan och frågade om det var där man hämtade ut paket.
"Nej, det är i spelkiosken. Dom stängde sju." svarade kassörskan.
Jag blev så olycklig att jag inte ens kom på något att säga.
Jag tror hon såg det för hon ropade på en kollega och sa att hon skulle hämta ett paket.
En stor ros till henne!!!

Apropå blommor.
Jag la ju ut en bild på mina ruttna tulpaner.
Dagen efter kommer världens bästa lillasyster hit med en ny bukett.



Imorgon är jag ledig, det ska bli skönt.
Och just nu ska det också blir skönt när jag ska mysa ner mej i soffan med min Onepeice.
Förresten så letade poliserna igår efter en försvunnen kille.
Han hittades som tur var.
Puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela