Hilda

2011-07-18

Publicerad 2011-07-18 12:16:04 i Allmänt

NU ÄR DET SEMESTER!!!!!!
Tänk vad jag har längtat.
Och inte gör det mej något att det duggar och är gråmulet.
Då får man hitta på inneaktiviteter.
Idag tror jag det blir en heldag med skräckfilmer.
The house of the devil och Afterlife.
Och gosaker =)
Det är verkligen en underbar känsla när man inte behöver göra något vettigt överhuvudtaget.
Jag kan göra det imorgon istället, eller nästa vecka.

Inflyttningsfesten hos Tobias var riktigt lyckad.
Jag tror helt enkelt att jag har världens bästa jobbarkompisar.





Och födelsedagsfirandet hos Emmy igår var också riktigt lyckat,
för jag tror nämligen att jag har världens bästa komisar överhuvudtaget.
Och en familj jämförbara med ett gäng superhjältar =)







Nu har jag bara en fundering innan jag ska överge datorn.
Vad är det som kan tänkas ha levt rövare i mina blomlådor?
I båda två, på samma ställe, är jorden uppkrafsad och ligger på altanen istället.









Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela