Hilda

2011-03-03 Del 3

Publicerad 2011-03-03 13:34:44 i Allmänt

Tänk att det är så svårt att slita sej från datorn ibland.
Men nu har vi i alla fall varit ut på en riktig vårpromenad.
Termometern visade på 13 plusgrader innan vi gick.
Och kom inte och fråga om den var placerad i solen,
för det kan jag berätta att den var.
Och i min värld spelar det ingen roll.
Jag planerade ju också att vara i solen =)



Promenad avnjöts utan mössa!! Halleluja =)
Fast tyvärr utan brillor också, och med en väldigt stor näsa...

Och den som söker, den finner!
Vårtecken!!


Oidentifierade gröna blad.

Och sen det bästa!


Smultronblad!! Visst då?
Nu kan jag tacka mej själv för min lathet.
Riktigt bra att jag lämnade alla gamla löv och barr till sitt öde i höstas,
för nu kan allt spira ordentligt där under i värmen.

Jobbet, here I come!

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2011-03-04 15:15:03

Appropå vårtecken!! Tror minsann att mina tullisar har börjat visa sig i rabatten!!

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela