Hilda

2011-03-22

Publicerad 2011-03-22 08:24:18 i Allmänt

Snacka om att jag och Viktor samlar vuxenpoäng.
Vi vaknar av oss själv innan åtta.
Och sen börjar vi morgonen med kaffe till nyhetssändningarna på CNN.
I vanliga fall är det nyhetsmorgon vi kollar på men idag ansåg Viktor att CNN var viktigare.
Det är bara något år sen jag sist funderade på hur det kom sej att man blev så tråkig när man blev tillräckligt vuxen så man kollade på nyheterna.
Jag trodde aldrig jag skulle bli så tråkig.
Men sen var det visst något som bara hände.
Smög sej på lite i taget.
Det började med att man slutade byta radiokanal när det blev nyheter.
Plötsligt kollade man på tvnyhterna när något speciellt hade hänt.
Sen var det en stående morgonsyssla,
fast man knappt har märkt vad som hände.
Än har vi inte börjat kolla på kvällsnyheterna,
men det kommer väl snart det också =)
Ha en underbart vårig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela