Hilda

2011-03-27

Publicerad 2011-03-27 09:58:47 i Allmänt

Igår blev det automatiskt myskväll i och med Earth Hour.
Tråkigt att ingen annan på gatan verkade medverka.
Maten blev klar precis till halv nio och trots att vi hade tänt ljus var det lite småsvårt att äta i mörket.
Men det gick =)





Vi provade en ny drink igår också.
Whiskey, iskall Trocadero och en citronskiva.
Jag tycker verkligen inte om whiskey,
men den var faktiskt jättegod.
Pyttelite whiskey och en varm sommardag så kommer den nog bli en favorit.



Annars var kvällen väldans lung.
Ska ju åka att jobba snart.
Och jag ska försöka hålla mitt löfte om att jag ska tvätta bilen på vägen hem.
Kan inte ens förstå hur en bil kan bli så fruktansvärt skitig.
Jag har nästan glömt vad det är för färg på den.
Hoppas alla får en kanondag,
och att ni har kommit ihåg att ställa fram klockan!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-03-27 10:25:00

åk till kryddstigen där tvättar dom utvändigt invändigt putsar fönster och all inredning så som intrumentbräda tvätta mattor fälgar osv för 249kr den blir som ny!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela