Hilda

2011-05-05

Publicerad 2011-05-05 09:28:21 i Allmänt

Sjukvårdsrådgivningen 11177 finns även som hemsida, där man kan ställa frågor.
Eftersom det jag tänkte fråga inte var akut så tyckte jag att det var bra att kunna använda sej av den möjligheten.
Det stog att man fick svar inom en vecka, men oftast efter ett par dagar.
När jag trycker på Ställ fråga, kommer det upp information om att dom inte öppnar förren 14:00.
Hmm... om man fick svar direkt som på en chatt hade jag förstått,
men om det ändå ska dröja flera dagar innan man får svar,
varför inte ha möjligheten att skriva frågan närsomhelst..?
Hoppas att jag har missförstått någonting,
för annars är det ju så puckat!!

Snart kommer Rosanna och Molly på besök,
och som det ser ut nu kan vi sitta ute =)
Vädret verkar inte ha lika grov PMS längre,
som Emmy skrev på sin blogg tidigare!
Igår kväll åkte jag och handlade,
mest för att köpa fika till idag.
Tror ni jag hade med mej någon fika hem från affären?
Nej, det hade jag ju inte..
Det är sånna här saker som gör att man blir lite orolig över sin mentala hälsa.
Kaffe har jag i alla fall,
så nu ska jag sätta igång en kanna.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela