Hilda

2011-05-08

Publicerad 2011-05-08 09:52:38 i Allmänt

Godmorgon sommarsverige =)
Fick ett väldans abrupt uppvaknande imorse.
(har kommit i en sån period när jag använder svåra ord som jag inte riktigt vet vad dom betyder,
så hojta till om jag skriver konstiga saker =))
Viktor kom in och sa att klockan inte var så mycket men att jag var tvungen att kliva upp.
Förrvirrad och nyvaken så frågade jag vad det var för dag.
Han svarade att det är söndag, du börjar klockan tolv så det är lugnt,
men det är sjutton grader i skuggan så du måste gå ut och sätta dej =)
Det var snällt tänkt eftersom jag jobbar idag,
så nu hinner jag sitta i den varma solen en stund i alla fall.
Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela