Hilda

2011-05-15

Publicerad 2011-05-15 19:39:15 i Allmänt

Det blev inget gladare inlägg igår,
men jag blev gladare i alla fall =)
Jag fick en kvinna att be om ursäkt på systemet,
bara genom att blänga på henne.
Jag har aldrig lyckats med det förut.
Har lixom ingen bra "om blickar kunde döda-blick",
men igår hade jag visst det.

Eftermiddagen tillbringade jag i trädgården.
Planterade blommor och rensade ogräs.



Sen kom Rosanna, Johan, Edvin och Molly hit på kvällen,
och stannade kvar över natten.
Då glömde jag helt mitt pmshumör, så det var guld värt.
Vi åt grillad fisk, drack gott och kikade på Eurovision.
Viktor var den enda som höll sej vaken till slutet =)

Idag har vi varit på betessläpp i Månkarbo.
Riktigt dåligt väder. Blött och kallt.
Men mysigt var det, hoppas på fler gånger.





Gefleortens knäppte kort på Nova för att dom tyckte hon satt så fint vid bordet,
så hon kanske blir kändis =)
Tyvärr har jag ingen bild på det för jag hade gett upp kortknäppandet på grund av kylan innan det.

När vi åkte hem fick jag en släng av roadrage när en puckobil körde om på världens kortaste raksträcka,
och sen var tvungen att sno den lilla luckan jag hade till bilen framför när den insåg att den inte skulle hinna om nästa bil.
Ilsknade till så mycket att jag slog på tutan så hårt att jag fick ont i handen.
Inte bra.. Men jäklar vad irriternade.

Nu sitter jag och taggar inför hockeyn,
vilket känns lite konstigt.
Har nog aldrig kollat på sport förut,
men just ikväll känns det spännande.
Heja Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela