Hilda

2011-05-26

Publicerad 2011-05-26 09:58:12 i Allmänt

Efter att i flera månader ha letat efter en brun hissgardin eller liknande gav jag upp,
och bestämde mej för att sy en själv.
Den blev jättefin, är så stolt =)





Så det är typ vad jag ägnade gårdagen åt.
Är man inte van att sy så tar det lite tid.
Emmy var här och stöttade mej =)

På kvällen åkte vi in och kollade på korpfotboll.
Rosanna, Sara med flera har ett lag och jag hade än inte sett någon match.
Dom kämpade på riktigt bra.
Jag trivdes som hejjaklack så jag tror det blir fler matcher framöver.

Har förresten tyckt att bilen har känts lite opålitlig på senaste tiden så jag kollade däcktrycket.
0.5 i framdäcken... kan man ens ha så lågt!?!
Jäklar vad kul det var att köra rally hem sen, när jag hade bra däcktryck.
Började till och med fundera på att önska mej någon slags köra-fort-paket i trettioårs present,
för så roligt var det.
Typ det här:
http://www.coolstuff.se/F1-paket_1



Jag vet att det är ett tag kvar tills jag fyller trettio,
men jag har sagt till Viktor att han måste börja spara pengar för att jag önskar mej en Nya Zeeland-resa.
Önskar jag mej det här istället blir det bra mycket billigare för honom!

Nu ska jag fundera på vad jag ska prioritera att göra idag.
Klockan fyra ska jag in och jobba på tjejkvällen.
Hoppas det blir en riktig höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela