Hilda

1 november

Publicerad 2011-11-01 09:58:26 i Allmänt

Idag är det första november och det är 12 grader varmt ute.
Det är helt otroligt!
Förra året var det nog nästan 12 grader minus i början av november.
Jag blir lika glad varje morgon som jag kliver upp och får se att det fortfarande är höst.
Jag tycker inte om vintern,
nästan inte alls faktiskt.
Det är kallt, halt, blött...
Värst är det att det är halt.
Jag tycker inte om halka på vägen,
och jag måste köra sex mil varje dag.
Så tummen upp för hösten.
Visserligen skulle man behöva lite sol för att fylla på med d-vitamin.
Och det är ju lite väl mörkt när det inte är någon vit snö som lyser upp.
Men man kan ju inte få allt.
I vilket fall så ser jag lika mycket som alltid fram emot julen och sen är det ju nästan vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela