Hilda

Långpromenad

Publicerad 2011-11-17 15:22:59 i Allmänt

Det finns tillfällen, även om dom är sällsynta,
när jag funderar på varför vi bor där vi gör.
Det är mörkt, långt bort, lite ensamt ibland...
Sen tar jag en promenad,
och efter det funderar jag inte så mycket mer.





Överlag så stortrivs vi här.
Vi behöver aldrig vara oroliga för katterna eftersom vi bor vid en grusvändplan.
Och jag tror dom är för stora och tjocka för att något vilddjur skulle ge sej på dom.
Nova har hela skogen att springa omkring i,
och det tror jag hon tycker är underbart.
Kan inte för mitt liv tänka mej att bo centralt.
Det kanske är fånigt,
men det händer att jag får lite ångest om jag någon gång måste sova i stan.
Sen tycker jag att det är lite tråkigt att många verkar tro att vi bor i ett annat land.
Det tar faktiskt bara en halvtimme att åka hit,
och det är inte så farligt.
Tur att vi har några nära och kära som har insett det,
och är här och hälsar på både ofta och gärna!
Och om det blir husköp för E & M så kanske vi blir en till i familjen måndag till torsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela