Hilda

16 oktober

Publicerad 2011-10-16 11:40:58 i Allmänt

För några veckor sen bestämde vi oss för att ta en paus,
jag och internet.
Ingenting var lixom roligt längre.
Varje gång vi träffades kändes det mest som ett nödvändigt ont.
Allt annat man kan göra lockade mer.
Vi uppskattade inte varandras sällskap som förut,
och för att veta hur vi skulle fortsätta behövde vi ett uppehåll.
Dessutom har jag på senaste tiden haft ett förhållande på sidan av,
med min nya telefon.
Det är ingen hemlighet, internet vet om det.
Men trekanter är riktigt kluriga.
Alltid är det någon som blir utanför,
medvetet eller omedvetet.




Fortfarande vet vi inte riktigt hur vi ska gå vidare.
Vi behöver varandra, det är uppenbart.
Men längtan efter att få spendera en eftermiddag ihop utan några måsten,
finns helt enkelt inte längre.
Detta är i alla fall ett trevande försök från min sida att kanske kunna hitta tillbaka.



Vi får se hur det går.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-10-16 19:14:27

Hoppas "alla förhållanden funkar" i framtiden... Kul att läsa ett par rader igen!!! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela