Hilda

2011-09-01

Publicerad 2011-09-01 21:44:50 i Allmänt

Första september och vi har börjat en stegtävling på jobbet.
Alla har fått en varsin stegräknare och sen är det bara att gå.
Hela september ska vi gå, från morgon till kväll.
Och när vi har gått klart är det någon som har gått längst,
och den vinner en fin, hemlig present.
Kul, kul!



Idag är jag inte riktigt nöjd.
Just nu står min på 8204 steg.
Över fyra tusen av dom stegen hade jag gått innan tio imorse.
Ganska otroligt va?
Kan verkligen kalla mej för morgonmänniska =)
Men jag tror faktiskt inte att den är så bra, min räknare.
Jag gick flera steg hemma hos mamma och pappa idag,
men räknaren hade bara ökat med sju.
Jaja, det är bara att gå ännu mer!
Imorgon är jag ledig så jag funderar på om Nova ska få väldigt många, långa promenader.



Vardagslydnadskursen vi skulle gå förresten, blev tyvärr inställd.
Men vi är anmälda till den senare i år istället.
Så nu längtar vi till den.

Sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela