Hilda

2011-09-02 Del2

Publicerad 2011-09-02 19:40:45 i Allmänt

En väldans lång promenad har jag och Nova varit ut på idag.



Jag tappade stegräknaren någonstans på vägen.
Märkte det när vi kom hem.
Så det var bara att vända och börja gå vägen tillbaka.
Efter halva promenade för andra gången,
träffade jag en tant och en farbror.
Jag frågade om dom hade sett en liten, vit och turkos stegräknare.
Och det hade dom!!
Farbron hade den i fickan för dom var på väg till anslagstavlan för att sätta upp den.
Det enda jättedryga var att han hade nollställt den.
Vet inte varför för det frågade jag såklart inte.
Har räknat lite och kommit fram till att det borde vara runt 8000 steg jag förlorade..
Ska fråga lekledare Daniel imorgon om jag får behålla dom stegen.

Nu ska jag bara vänta tills Simpson är slut,
sen ska vi kolla på Åter till Cold Mountain.
7,2 i betyg på imdb.
Jag tycker om att kolla vad en film har för betyg där,
det brukar faktiskt ge en ganska känsla för hur bra den faktiskt är.



Jag har hört att den är väldigt sorglig,
så jag kommer nog tycka om den mycket.
Viktor kommer nog däremot inte göra det,
så jag har lovat att han får ha ett öga på datorn medans vi kollar =)

Kommentarer

Postat av: Papput

Publicerad 2011-09-02 23:31:51

Vilken kanonbild på Nova och havet!! Verkligt bra både färg, komposition och skärpa! You know how :)

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-09-03 07:46:39

Jag kan inte riktigt ta på mej äran för den bilden. Det är faktiskt min nya telefon som knäpper så fina bilder i HD-kvalite =) Jag behöver inte anstränga mej alls!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela