Hilda

2011-09-11

Publicerad 2011-09-11 11:49:33 i Allmänt

Som ni kanske har märkt så har alla inlägg jag har skrivit på sista tiden kommit upp på min facebook genom bloglovin.
Det är ingenting jag har velatminsta lilla.
Har inte en endaste gång varit in på bloglovin och har inte gjort något på min facebook för att det ska bli så.
Men nu tror jag minnsan att jag har lyckats fått bort det.
Det visar sej väl efter jag har publicerat detta inlägg.

Idag kommer Viktor hem.
Jag längtar!!
Känns jättetöntigt, han har ju bara varit borta två nätter.
Men nu gör jag det och det är ju härligt.
Det jobbigaste när han är borta är att det blir superkallt här hemma.
Temperaturen här hemma sjunker två, tre grader.
Det är ganska otroligt.
Och sen får jag ingen näringsrik mat heller.
Det enda jag har lagat hemma sen han åkte är fiskpinnar, kroketter och hollandaissås.
Inte direkt det nyttigaste man kan äta, men det är fasligt gott.

Innan jag ska hämta honom på tåget borde jag göra något vettigt.
Typ gå en långpromenad eller tvätta fönster.
Men det lockar verkligen att kolla på Pettson och Findus - Glömligheter istället.



Jag hinner nog göra både och, tror ni inte? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela