Hilda

2013-01-02

Publicerad 2013-01-02 20:21:33 i Skriverier

Jag är inte kristen och tror inte på gud,
men jag tror på någonting,
Och det någonting gav mej väldigt dåligt samvete idag.
Skulle rätta till Novas filt och hittar en lapp.
 
 
Till saken hör att Nova har fått en julklapp varje år, men inte denna jul.
Har inte tänkt så mycket på det förren nu.
Hur den här julklappsetiketten helt plötsligt har hamnat på hennes filt är ett mysterium,
Den måste vara från tidigast julen 2011 och låg på en filt som jag har tvättat kanske 10-15 gånger sen dess.
Och även om det skulle kunna städas lite oftare här hemma,
så lovar jag att den inte bara kan ha missats att städats bort.
Så någonting, eller någon, tycker nog att Nova har blivit lite bortglömd...
Ska köpa en finfin födelsedagspresent till henne när hon fyller år nästa vecka!
 
Dagens promenadbild:
 
För det är sant! Jag motionerade idag också. 1,5 timmes promenad!

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-07 15:34:09

Måste varit precis där vi köpte våran julgran!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela