Hilda

Hopplöst

Publicerad 2010-01-19 10:54:59 i Allmänt

Vissa människor är bara så jävla idiotiska.
Ungefär som att ni inte visste det redan =)

Vad får man ut av att bara klanka ner på andra hela tiden?
Kan man verkligen få ut något som helst av det?
I så fall beror det nog på att man helt enkelt är riktigt elak.

Jag vet att man inte ska ta åt sej,
men efter att ha hört skitsnacket femton gånger så börjar det lixom sätta sej på hjärnan.
Och jag vet att man egentligen bara ska tycka synd om personer som är så,
men det går inte har jag kommit på.
Jag har börjat ifrågasätta varför man ska tycka synd om dom.
Ska man tycka synd om presidenter som startar krig?
Ska man tycka synd om Hitler så här i efterhand?
Nej, såklart inte.
Man lider med dom som drabbas, inte med den elaka.
Och samma sak här... typ...

Visst skulle det kunna vara synd om bittra människor,
men det är helt enkelt inte det.
Man har väl för guds skull något att själv säga till om, eller?
Man blir inte bara bitter för man har det i generna,
man har mer eller mindre valt att bli det.
Så glöm att jag tänker tycka synd om dej.
Och förlåt gud att jag drog in dej i det här,
du har inget med det att göra.
Du har nog inget att göra med någonting förresten.

Nu har den här historian redan fått ett lyckligt slut för min del,
men jag var tvungen att skriva av mej lite.
Ha en underbar tisdag.

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2010-01-21 13:53:55

Skönt att det fixade sig. Det är ju så jävla jobbigt med folk som pratar skit och som letar efter saker att klaga på. Egentligen är det synd om dom eftersom dom inte kan ha ett bra och roligt liv. Har svårt att tro att glada människor vill trycka ner andra. Puss på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela