Hilda

Kurera

Publicerad 2010-03-04 10:01:47 i Allmänt

Jag har absolut ingenting att skriva.
Låg på soffan och tyckte synd om mej själv hela dagen igår.
Mår överlag bättre idag,
men har ännu ondare i ena örat.
Vad skulle man göra utan värktabletter?

Planerar att jobba imorgon,
men det kanske är dumt.
Hör inte direkt något på ena örat,
och jag som pratar så högt i vanliga fall.
Ni kan ju tänka er hur högt jag pratar nu.
Paulina ringde nyss,
och Viktor brukar inte vakna av att jag pratar i telefonen,
men nu gjorde han de.
Jaja, får se hur jag känner mej på eftermiddagen.

Tjejfest hos Anna på lördag och då tänker jag i alla fall vara frisk.
Har ju nästan tre hela dagar på mej att kurera.
Vitaminer, vitlökskapslar, värktabletter, nässpray...
Vad kan man mer behöva?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela