Hilda

Det löste sej!

Publicerad 2010-05-14 19:55:46 i Allmänt

Det gick bra för Viktor ute till havs igår.
Förutom att han höll på att krocka med land i dimman en gång så tog han sej tillbaka till Vårvik.
Jag fick åka dit och hämta honom för att skjutsa hem honom till sin bil för att han skulle kunna åka tillbaka med släpet för att hämta båten.
Omständigt va?
Allt för att jag inte ville köra hans bil med släp.
Men det kunde ha gått rätt åt pipsvängen, så det var lika bra att jag lät bli.
Skulle i så fall ha blivit andra gången jag körde Viktors jeep och första gången jag körde släp.
Inte så kul att göra det helt själv i dimman.
Utan lyktor på släpet dessutom för dom fungerade inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela