Hilda

2011-08-12

Publicerad 2011-08-12 11:15:26 i Allmänt

Senaste dagarna har innehållit mycket skoj.
Linnéa och Nils har varit här och hälsat på,
vi har åkt Eckrö vilket jag redan har berättat.
Igår var vi till Älgparken i Rörberg och fick se massa älgar.
Har tjatat på Viktor i flera år att vi ska åka dit,
och visst var det häftigt att stå och kolla på älgarna så nära,
men det var nog inte värt flera års tjat.
Kvällen tillbringades med tjejerna.
Vi var på bio och såg Bridesmaids.



Den var helt sjukt rolig, av mej får den full pott.
Men man ska inte vara speciellt känslig när man ser den,
för då är chansen stor att man kräks lite.

Nu har jag och Viktor tre semesterdagar kvar,
och har inte en aning om vad vi ska hitta på.
Men det löser sej såklart.
Känns nästan som att det är lite värme i solen idag,
kanske ska försöka få lite färg på min bleka lekamen.
(Nu använde jag ett ord jag inte riktigt vet vad det betyder igen =))
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela