Hilda

2011-01-10

Publicerad 2011-01-10 21:34:41 i Allmänt

Denna dag började inte på bästa sätt.
När klockan ringde kände jag mej fortfarande lika trött som när jag gick och la mej.
Tvingar mej upp ur sängen och har en riktig segmorgon.
Gick en promenad med Nova och var lycklig för att det var så ljust fast det var i ottan.
Börjar fundera på att åka till jobbet, med god marginal.
Och då märkte jag att klockan i köket måste ha stannat för den var tjugo i nio.
Tittar på nästa klocka, som också är tjugo i nio.
Mitt problem var att jag började nio.
Med körning och parkeringsletning tar det mej ungefär femtio minuter att komma till jobbet.
Jag hade lixom hoppat över en timme.
Så kan det gå.

Nova fyller år idag. Tio gamla år.
Det har vi firat med pompa och ståt.
Till frukost fick hon sin mat med ostsås på.
Kvällsmat blev mjukmat med ris.
Sen har hon fått två presenter som hon vid det här laget har tröttna på.
Men dom kanske blir roliga nångång igen.
Hon fick en tennisboll på ett snöre och en liten tuggring.





Nu har det tagit mej halva kvällen att lyckas ladda upp dessa bilder för att internetet är så dåligt idag, så nu är det nog dax för sängen.
Rörmokaren kommer klockan åtta imorgon.
Håll tummarna med oss att det blir varmvatten och bubbel!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-01-11 09:59:24

Grattis Nova! Men ostsås får man bara när man fyller år. Bara så du vet :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela