Hilda

2011-01-13

Publicerad 2011-01-13 21:38:20 i Allmänt

Trots varmvatten så blir inte detta inlägg nå muntert.
Något gör att säkringarna går ute i huvudelskåpet.
Kanske den nya varmvattengrejjen..
Supertråkigt.
Viktor har varit ut och bytt tre gånger nu den senaste halvtimmen.
Nu har vi bara en 16A säkring kvar,
så det finns risk att det blir en väldigt kall natt.

Dessutom har det varit väldans mycket på jobbet dom två sista dagarna.
Jag har dragit på mej något jag har valt att kalla bordsbyteshuvudvärk.
Hungrig som ett djur är jag också,
men om ingen mer säkring går så är maten snart klar.

Anledningen till att det inte blev något inlägg igår är ganska rolig.
För ganska längesen, kanske så länge som ett par år,
lovade jag Viktor att jag skulle sy i gummiband nertill på ett par av hans jeans.
Under dessa år har han påmint mej ibland,
men vid verkligen dumma tillfällen.
Som när han sätter på sej jeansen och ska iväg.
Igår när jag kom hem hade han stoppat min dator i ena byxbenet.
Sen hade han vikt ihop dom och lagt dom där min dator alltid ligger.
Så jag tillbringade kvällen med det istället,
till några avsnitt One tree hill.
Därför tog det ganska lång tid.
Nu är det mat!
Önska oss lycka till inatt.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-01-14 00:17:49

Menar du att han inte kan sy själv? Du måste lära honom. Det ingår i varje människas survival kit! Finns ingen ursäkt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela