Hilda

2011-01-18 Del 2

Publicerad 2011-01-18 22:19:12 i Allmänt

Nu har vi haft våran myskväll.
Vi hade redan haft klart den typ vid nio,
sen fastnade jag i bloggläsande.
Kvällarna blir alltid så konstiga när jag slutar tidigt.
I vanliga fall har jag tur om jag orkar kolla på en film efter jobbet och då är den inte slut förren kanske tidigast elva.
Idag hade vi redan ätit och kollat på film innan nio, knepigt.
Den var riktigt bra i alla fall, den där Salt.
Fortfarande plusgrader ute och det regnar.
Det är så skönt, förutom att jag inte såg nått när jag körde hem.
Är det bara jag som ser väldans dåligt när det regnar ute och man kör?
Inte om jag är själv på vägen, men när man får möte ser jag bara en massa glittriga stjärnor nästan.
Riktigt drygt.

En annan dryg sak är att Viktor har hällt kaffe i sin dator idag.
Det kan man kalla puckat!
Den funkar nästan, men inte så bra så man kan använda den ordentligt.
Han håller på med nån slags återställning nu.
Vi kan väl hålla tummarna för att det funkar?
Nog för att jag tycker att man får skylla sej själv om man gör något så dumt,
men vi har ju delad ekonomi...

God natter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela