Hilda

2011-01-23

Publicerad 2011-01-23 11:24:14 i Allmänt

Att vakna upp en söndag och inte behöva göra nått alls är kanske det absolut härligaste som finns!
Igår jobbade jag först sen raka vägen hem till Bettan och blev bjuden på jättegod mat.
I förrgår när Viktor lagade mat så silade han svampsåsen för att jag skulle slippa svampbitarna utan att jag visste om det och jag blev så glad.
Igår när jag kom hem till Bettan hade Rosanna lagt upp på min tallrik och tagit ur svampbitarna ur såsen.
Betyder det här att jag har dom underbaraste människorna runt omkring mej,
eller bara att jag är fruktansvärt bortskämd och barnslig?

Efter maten igår åkte vi hem till Sara E. för att festa till det.
Rosannas första festande sen graviditeten med Molly.
Jag drack alkoholfritt som allt oftare, för att kunna ta mej hem.
Det gör mej absolut igenting.
Jag har nästan jämt lika roligt som med alkohol.
Det är bara en dum sak.
När man dricker alkohol så bedövar man trötthet ganska bra,
ett tag i alla fall.
Det gör man inte med alkoholfritt,
så därför blev det tyvärr tidig hemåkning för mej.
Hade i alla fall jättetrevligt så länge det varade!













När jag kom hem kollade jag och Viktor på Harold and Kumar goes to White castle.
Två killar som hela filmen letar efter ett visst hamburgerställe.
Vi blev lite inspirerade och bestämde att vi skulle åka till Uppsala idag och äta på Burger King.
Men sen kom vi tyvärr på att vi är lite panka för tillfället så det var en dum dag att göra det på.
Vi får ta det nån annan gång istället.
Så denna dag är fortfarande öppen för idéer, får se vad vi hittar på.
Jag måste i alla fall träna Wii fit två gånger idag eftersom jag inte hann alls igår.
Så ska väl kanske börja med det på stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela