Hilda

2011-01-25

Publicerad 2011-01-25 16:40:29 i Allmänt

Jag kom på vad jag skulle göra under mina lediga dagar.
I alla fall idag.
Måla om lite.
Den fula korridoren ner till tvättstugan.
Det har varit en riktigt gräslig gul färg där,
och jag kan inte förstå varför jag inte har målat om tidigare.
När rörmokaren bytte huvudavstängningen var vi tvungen att riva en del av en vägg,
så var det fult innan, blev det ännu fulare då.
Har målat två omgångar nu,
men det måste nog bli en tredje.
Så nu får ni bara en förebild.



Fint va? =)
Har målat vitt nu och min plan är att hänga tyg framför detta fula.
Sen ska det bli skohyllar därbakom så småningom.
Får se om jag får till det fint med idag,
så lägger jag ut en efterbild sen.
Tack Emmy för hjälpen!
Nu får min paus vara slut så ska jag måla en tredje gång innan jag tappar sugen.

Kommentarer

Postat av: Stefanellinor

Publicerad 2011-09-21 08:01:07

Very interesting & professional site. You done great work.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela